ZAMÓWIENIA DETALICZNE
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek: 8:00-15:00
Sobota: 8:00-15:00
Niedziela: Zamknięte
Telefon
+48 22 757 23 76
+48 22 737 06 19
+48 22 737 06 19
Cennik roślin
Po wypełnieniu arkusza prześlij go do nas na e-mail, w celu potwierdzenia zamówienia
i ustalenia szczegółów zakupu.
i ustalenia szczegółów zakupu.
Warunki sprzedaży
System rabatowy
Wartość zakupionych roślin |
Rabat |
od 200 zł | 3 % |
od 500 zł | 4 % |
od 1000 zł | 5 % |
od 2000 zł | 6 % |
od 3000 zł | 7 % |
od 4000 zł | 8 % |
od 6000 zł | 10 % |
Transport
Odległość od punktu sprzedaży | Cena |
0 – 10 km | 79 PLN |
10,01 – 20 km | 109 PLN |
20,01 – 30 km | 139 PLN |
30,01 – 40 km | 169 PLN |
40,01 – 50 km | 199 PLN |
powyżej 50 km | 5,00 PLN / km |
WARUNKI SPRZEDAŻY
Warunki sprzedaży wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2024 r. i obowiązują do odwołania.
1 CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
- Cena znajdująca się na roślinie (zawieszka, naklejka) jest ceną ostateczną, którą należy uiścić w kasie.
- W przypadku braku ceny na roślinie lub ceny nieczytelnej, o cenie produktu informuje kasjer/sprzedawca.
- Ceny znajdujące się w cenniku zamieszonym na stronie krzewyozdobne.pl mają charakter informacyjny
i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. - Opłatę za produkty można uiścić w kasie punktu sprzedaży – gotówką, kartą lub bonem podarunkowym, którego warunki wydawania i realizacji regulują stosowne zapisy niniejszego regulaminu.
- Po wcześniejszym uzgodnieniu z Działem Sprzedaży, istnieje możliwość zamówienia roślin z dostawą
lub odbiorem osobistym w punkcie sprzedaży po dokonaniu przedpłaty na konto. Transport/odbiór możliwy jest dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. - W przypadku wypożyczenia skrzynki do transportu roślin pobierany jest zastaw wysokości 20 zł.
- Warunki transportu regulują oddzielne zapisy niniejszych warunków sprzedaży.
- Dowodem zakupu roślin jest paragon lub faktura.
2 ZAMÓWIENIA
- Zamówienia składane mailowo lub telefonicznie muszą zawierać następujące informacje – listę roślin (nazwa, wielkość pojemnika, ilość), imię i nazwisko zamawiającego, adres mailowy i numer telefonu.
- Zamówienia mailowe prosimy przesyłać na adresy krzewyozdobne@krzewyozdobne.pl lub homakosakowska@gmail.com.
- Zamówienie zostaje przyjęte do rozpatrzenia przez Dział Sprzedaży, który potwierdza dostępność i ceny roślin.
- Po potwierdzeniu dostępności roślin i ich cen, Klient podejmuje decyzję o zakupie. W przypadku przedpłaty na konto, Klient otrzymuje dokument z danymi do zapłaty.
- Odbiór lub transport roślin możliwy jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub opłaceniu zakupów w kasie punktu sprzedaży.
- Pracownicy Szkółki wybierając rośliny dla Klienta, który nie bierze osobistego udziału w zakupie, zobowiązani są do wyboru najlepszych aktualnie dostępnych egzemplarzy przeznaczonych do sprzedaży detalicznej.
3 WARUNKI TRANSPORTU
- Zakupione rośliny mogą zostać dostarczone do Klienta transportem komercyjnym (firmy spedycyjne) lub płatnym transportem własnym firmy. W przypadku transportu komercyjnego, cena ustalana jest na bieżąco z przewoźnikiem, a cena roślin powiększana jest o koszt zabezpieczenia roślin do transportu. Opłaty dodatkowe ponosi Klient, są one ustalane indywidualnie.
- Transport roślin możliwy jest dopiero po pełnym opłaceniu zamówienia – w postaci przedpłaty na konto lub zapłaty kartą/gotówką w punkcie sprzedaży.
- W przypadku transportu własnego firmy, po uzgodnieniu z Działem Sprzedaży, Klient może dokonać płatności przy dostawie gotówką – należy mieć przygotowaną odliczoną kwotę lub zapłacić kartą.
- W przypadku odmowy zapłaty przy dostawie, braku odbioru, braku kontaktu z Klientem i Jego nieobecności w miejscu dostawy zamówienie zostaje anulowane, a Klient zostaje obciążony opłatą logistyczną w wysokości 500 zł.
- Dostawy są realizowane w najbliższym możliwym terminie, o którym decyduje Dział Sprzedaży. Nie gwarantujemy dostawy tego samego dnia – termin dostawy zależy od kolejności złożonych zamówień.
- W dniu dostawy Dział Sprzedaży potwierdza telefonicznie z Klientem godzinę i miejsce dostawy. W przypadku braku kontaktu – dostawa zostaje anulowana, a Klient musi czekać na kolejny wolny termin dostawy.
- Opłaty za transport naliczane są wg poniższego cennika opłat:
Cennik opłat transportowych | ||
Strefa | Odległość od punktu sprzedaży | Cena |
1 | 5,01 – 10 km | 79 PLN |
2 | 10,01 – 20 km | 109 PLN |
3 | 20,01 – 30 km | 139 PLN |
4 | 30,01 – 40 km | 169 PLN |
5 | 40,01 – 50 km | 199 PLN |
powyżej 50 km | 5 PLN / km |
- Opłata za transport powyżej 50 km od punktu sprzedaży obliczana według stawki 5 zł / km.
- Odległość w km obliczana jest na podstawie wskazań najbliższej możliwej trasy samochodu proponowanej w Google Maps. Wskazanie to jest ostateczne i nie podlega zmianom.
- Usługa transportu obejmuje zestawienie roślin z pojazdu w miejscu jego zaparkowania.
- Usługa transportu nie obejmuje:
- wniesienia towaru na teren ogrodu, tarasu itp.,
- rozładunku z palety w przypadku towarów przewożonych na paletach,
- dostawy pod adres inny niż ustalony z Działem Sprzedaży.
- Przenoszenie, wnoszenie produktów, rozładunek palet są usługami niestandardowymi i podlegają indywidualnej wycenie po uzgodnieniu z Działem Sprzedaży.
4 RABATY
- Klientom detalicznym oferujemy atrakcyjny system rabatowy.
- Rabat udzielany jest wyłącznie na zakup roślin.
- Rabat naliczany jest automatycznie po przekroczeniu określonego progu wartości zakupionych roślin.
- Produkty inne niż rośliny i usługi dodatkowe nie podlegają rabatowaniu.
- Rabaty naliczane są wg poniższej tabeli rabatów:
System rabatowy dla Klientów detalicznych | |
Wartość zakupionych roślin | Rabat |
od 200 zł | 3 % |
od 500 zł | 4 % |
od 1000 zł | 5 % |
od 2000 zł | 6 % |
od 3000 zł | 7 % |
od 4000 zł | 8 % |
od 6000 zł | 10 % |
5 BON PODARUNKOWY
- Na życzenie Klienta, wystawiamy bon podarunkowy.
- Płatność za bon podarunkowy należy uiścić w kasie punktu sprzedaży.
- Bon podarunkowy jest ważny do wykorzystania w terminie wskazanym na bonie.
- Bon podarunkowy wydawany jest na okaziciela.
- Bon podarunkowy można zrealizować jednorazowo lub stopniowo. W przypadku niewykorzystania bonu za jednym razem, kasjer nanosi odpowiednią adnotację na bonie. Naniesione adnotacje są wiążące i ostateczne.
- Bon podarunkowy może być wykorzystany do kwoty wskazanej na bonie.
- Bon można wykorzystać wyłącznie na zakup roślin.
6 OCENA STANU ROŚLIN
- Umożliwiamy Klientom profesjonalną ocenę stanu roślin zakupionych w naszym punkcie sprzedaży.
- Ocena ta nie jest diagnozą laboratoryjną, nie stanowi doradztwa w zakresie hodowli roślin i nie jest podstawą do reklamacji.
- Ocenie może podlegać np. stan fizjologiczny rośliny (zalanie, zasuszenie, niedobory, przenawożenie), ocena występowania podstawowych chorób i szkodników roślin itp.
- Za każdorazowe przyjęcie próbki do oceny pobierana jest opłata za przeprowadzenie oględzin w wysokości 20 zł (płatna z góry).
- Jedna próbka oznacza fragment jednej rośliny. W przypadku przekazania do oceny wielu roślin, za każdą próbkę pobierana jest opłata.
- Próbki należy dostarczyć do punktu sprzedaży na własny koszt w terminie wskazanym przez pracownika.
- Każda próbka przekazana do oceny musi być odpowiednio opisana i oznaczona: nazwa rośliny, zaobserwowane zmiany, dane osobowe Klienta włącznie z adresem mailowym i numerem telefonu.
- Ocena materiału roślinnego zostanie przekazana Klientowi telefonicznie lub mailowo, tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia próbek do oceny jeżeli są one nieprawidłowo opisane.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia próbek jeżeli nie będziemy w stanie przeprowadzić oceny z przyczyn niezależnych.
7 REKLAMACJE
- Klient ma prawo do reklamacji jeśli:
- rośliny dostarczono niezgodnie ze złożonym zamówieniem,
- rośliny uległy uszkodzeniu w transporcie organizowanym przez Szkółkę.
- Jeżeli rośliny uległy uszkodzeniu w transporcie lub dostawa jest niezgodna z zamówieniem, należy przesłać e-mail na adres krzewyozdobne@krzewyozdobne.pl lub homakosakowska@gmail.com) w ciągu dwóch dni kalendarzowych od odebrania zamówienia.
- Nie przyjmujemy zwrotów ani wymiany rośliny, z wyjątkiem sytuacji, w których roślina posiada defekt produkcyjny. Wygląd, wielkość i inne cechy fizjologiczne rośliny nie są podstawą do zwrotu, wymiany lub reklamacji.
- Sprzedawane rośliny są wolne od chorób i szkodników. Wystąpienie choroby lub szkodnika na zakupionej roślinie jest wynikiem nowych warunków środowiskowych i braku specjalistycznej ochrony jeżeli jest ona wymagana.
- Rośliny zaniedbane, uprawiane na stanowiskach dla nich nieprzeznaczonych lub uszkodzone przez Klienta, nie podlegają reklamacjom.
- W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do wymianu towaru na pełnowartościowy. Wymiana towaru jest równoznaczna ze zwrotem towaru reklamowanego. W przypadku uznanej reklamacji roślin posadzonych do gruntu należy je wykopać z należytą starannością, zabezpieczyć system korzeniowy i pędy rośliny, a następnie bezpiecznie przetransportować do punktu sprzedaży – koszty zwrotu rośliny ponosi Klient we własnym zakresie.
- Proces reklamacji:
- W ciągu dwóch dni kalendarzowych od zakupu / odbioru roślin należy przesłać e-mail z informacją o rodzaju rośliny, rodzaju uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem oraz pełnymi danymi teleadresowymi Klienta, wraz ze skanem / zdjęciem dowodu zakupu.
- Rośliny przyjęte do procesu reklamacji należy dostarczyć do punktu sprzedaży:
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH
Żabieniec, ul. Asfaltowa 12A
05-500 Piaseczno - Rośliny dostarczone do reklamacji muszą być precyzyjnie oznaczone i opisane, łącznie z pełnymi danymi teleadresowymi Klienta.
- W ciągu 14 dni kalendarzowych od przekazania roślin do reklamacji, Dział Sprzedaży przekaże informację mailową z decyzją. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Klient zostanie równocześnie poinformowany o procedurze wymiany.
- Wymiana produktu jest możliwa w punkcie sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od uznania reklamacji.
- Na życzenie Klienta, wymiana rośliny może odbyć się płatnym transportem własnym firmy lub transportem komercyjnym. W takim przypadku Klient ponosi koszt transportu.
- Po uzgodnieniu z Działem Sprzedaży istnieje możliwość wymiany rośliny na inną w ciągu dwóch dni od zakupu, pod warunkiem zwrotu rośliny w stanie niepogorszonym i za okazaniem paragonu lub faktury.
- W przypadku innych sytuacji, w których klient zgłasza reklamację stosowane są przepisy Prawo konsumenta, w tym 14-dniowy termin odpowiedzi na reklamację, który wynika z Art. 7a. Pkt. 1 Prawo Konsumenta [Dz.U.2023.2759]
8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient dokonujący zakupów w punkcie sprzedaży detalicznej lub składający zamówienie mailowo/telefonicznie, zobowiązuje się do akceptacji i przestrzegania niniejszych warunków sprzedaży.
- Warunki sprzedaży zawarte w tym dokumencie są ostateczne.
- Wszelkie odstępstwa od regulaminu lub ustalenia indywidualne wymagają pisemnej akceptacji administracji punktu sprzedaży lub uprawnionego pracownika Działu Sprzedaży.
- O sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyduje administracja punktu sprzedaży.